16 de diciembre de 2013

Arribo la tardor al meu poble - Autumn came to my town




Tenia ganes d'assaborir els colors de tardor de les fulles dels ceps. Feia pocs dies que havia estat al Vinalopó gaudint de la vinya de raïm embutxacat., i volia acompanyar-ho del bouqué que donen els ceps de la comarca on vaig viure. Així doncs vaig fins a Novelda on aprofito per visitar l´ermita de la Vereda, sempre agraït pels colors grog de les seves pedres, i des d'on començo la passejada que us proposo.



 Surto fins a la carretera de les vinyes fins a un pal indicador de ruta de BTT de color vermell. Agafo pista a l'esquerra que seguiré sempre fins a les vinyes A mesura que vaig pujant d'alçada les vistes de les serres que envolten les Cases de Sala, la Forna Alta y Baixa són espectaculars, i més amb la llum de la tarda.


Un gos borda, en el camí al meu pas, gir el cap, em mira i s'amaga entre la mala herba dels vorals del camí.
Ha estat un moment màgic ...!

 El fred es va intensificant a mesura que baixem d'alçada, i alguna ràfega de vent gèlid em fa la punyeta.


No obstant això la llum cada vegada es mostra més groguenca i les tonalitats de la vinya s'acceleren.


Ja estic arribant a l'ermita del Parc del Dolors el sol que s'amaga per darrere dels turons que emmurallen la població de la Romana, oferint així un final genial per a un passeig tranquil, solitària, introspectiva si volem dir-ho d'una altra manera.

Fotografies del passeig
Tiene música